Ratkaisujemme toimitukset sisältävät aina asiakastuen ja ylläpidon.

Koostamme muut palvelut asiakkaan toiveiden mukaan – nopeasti ja luotettavasti.

  • Asiantuntijatasoinen asiakastukemme auttaa päivittäisessä sovellusten käytössä.
  • Vuosittain järjestettävissä asiakastilaisuuksissa on mahdollisuus tutustua uusiin tuotteisiin ja niiden ominaisuuksiin sekä vaihtaa ajatuksia muiden julkishallinnon toimijoiden kanssa.
  • Toimitusprojektimme sisältävät kattavan koulutuksen ja niihin kootaan aina projektin tavoitteiden edellyttämä paras toimitustiimi.
  • Koulutuspalveluita tarjoamme käyttöönottojen yhteydessä sekä niiden jälkeen uusille käyttäjille tai kertaajille.
  • Konesalipalveluita tarjoamme sekä perus- että korotetun tietoturvatason tarpeisiin. Myös SaaS-ratkaisut ovat osa valikoimaamme.
  • Ylläpitopalvelut sisältyvät ratkaisujemme toimituksiin – myös uusien versioiden käyttöoikeudet.
  • Ammattitaitoinen sovelluskehitystiimimme huolehtii tuotteidemme ajantasaisena pitämisestä. Tuotekehitystä tehdään tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Asiakastuki

  • Helpdeskimme auttaa tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä, olivat ne sitten teknisiä tai käyttöön liittyviä.
  • Asiakastukemme on asiantuntijatasoista ja valtaosa tukipyynnöistä ratkeaa heti ensimmäisen käsittelijän toimesta.
  • Asiakassivuiltamme löytyvät mm. vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin sekä käyttöohjeet.
  • Asiakastukemme sijaitsee Suomessa.

Helpdesk

Asiakasviestintä

  • Triposti-asiakaslehti ilmestyy noin kolme kertaa vuodessa. Lehdessä kerromme ajankohtaisista asioista. Lehtiarkiston löydät asiakassivuiltamme.
  • Tulevien asiakastilaisuuksien kutsut julkaistaan asiakassivuillamme. Erilaisia webinaareja ja seminaareja järjestämme useita vuosittain. Menneiden asiakastilaisuuksien materiaalit löytyvät myös asiakassivuiltamme.
  • Voit seurata Triplania sosiaalisen median kanavissa (Facebook, Twitter, Linkedin).
  • Luo henkilökohtaiset tunnukset asiakassivuillemme.

Lue lisää asiakassivuiltamme

Toimitusprojektit

  • Toimitustiimi koostetaan aina projektin tarpeisiin parhaiten sopivista asiantuntijoista. Näin voidaan taata nopeat ja laadukkaasti toteutetut toimitusprojektit.
  • Kaikki Triplanin järjestelmät ja niihin liittyvät palvelut toimitetaan asiakkaalle käyttöönottoprojektien hallintamenetelmän mukaisesti. Hallintamenetelmä pohjautuu parhaisiin käytäntöihin sekä Triplanin laadun ja tietoturvan käsikirjaan.
  • Käyttöönottoprojektin tehtäviä, vastuita ja vaiheistusta ohjaa projektisuunnitelma. Suunnitelman sisältöä ja toteutusta tarkastellaan vaiheittain, jolloin muutoksia voidaan tehdä hyvinkin ketterästi.

Yhteistyö on meille tärkeä voimavara.

Olemme luottamuksen arvoisia.

Koulutuspalvelut

  • Ammattitaitoiset kouluttajamme huolehtivat sovelluskoulutuksista toimitusten ja päivitysten yhteydessä.
  • Tarjoamme lisäkoulutusta myös asiakkaiden tarpeiden mukaan.
  • Koulutuksia voidaan tarjota virtuaalisina tai paikan päällä.
  • Myös etäklinikka-tyyppiset koulutuspalvelut kuuluvat valikoimaamme.

Konesalipalvelut

  • Tarjoamme palvelintilaa sovelluksiemme ja palveluidemme käyttöön Triplanin konesaleista. Näin  käyttö on mahdollista internetin kautta mistä tahansa, milloin tahansa.
  • Palveluun on liitettävissä F5-pääsynhallintajärjestelmä, mikä helpottaa merkittävästi yhteyksien ja käyttäjien hallinnointia.
  • Voimme tarjota sekä perus- että korotetun tietoturvatason palveluita.
  • Myös SaaS-ratkaisut ovat osa valikoimaamme.

Ylläpito- ja sovelluskehityspalvelut

  • Triplanilla on käytössä vakiintuneet laadun- ja tietoturvan hallintajärjestelmien mukaiset prosessit ylläpitopalveluihin.
  • Ohjelmistopalvelun ylläpitosopimukseen sisältyy sovellusten uusien versioiden käyttöoikeudet.
  • Sovelluskehityksemme on tuotepohjaista, mikä tuo merkittäviä kustannussäästöjä asiakkaillemme.
  • Tuotekehitys on vahvasti asiakkailta saatuihin toiveisiin ja vaatimuksiin perustuvaa.